Telia Eesti maitseb ühe ettevõtte tööd ümber korraldanud muutuse esimesi vilju.
- Telia Eesti käivitas eelmisel aastal oma idufirmade kiirendi Vunk. Foto: Scanpix/Panthermedia
Tugi ja aeg on kaks näitajat, mis on vaja uute ning julgete ideede välja tulemiseks, selgitas saates Telia Eesti uute ärisuundade juht Holger Haljand, kes astub sel reedel üles
võtmetöötajate kogemusfestivalil.
Korporatsioon muutis ideede soodustamiseks oma töökorraldust ning maitseb nüüd tegevuse esimesi vilju. Kuidas toodi firmasse riskijulgust ning tahtmist uusi ideid välja käia, saab kuulata saatest.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva saateid saab kuulata
www.aripaev.ee/eetris.
"Äripäev eetris"
podcast'i saab kuulamiseks tellida
iTunesis või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida
siit.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.